Filmy śmierć, homoseksualizm, dziennikarz

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje śmierć, homoseksualizm, dziennikarz. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Amerykańska dziennikarka podróżuje po świecie szukając dobrej historii. Przyłącza się do współczesnego haremu i z nimi jedzie do Wenecji, aby dowiedzieć się, co dzieje się na dyplomatycznych przyjęciach. Tam przypadkowo, próbując rozwikłać zagadkę korupcyjną, odkrywa, że pewien gang porywa dziewczyny, by kręcić z nimi erotyczne filmy hardcore.

Capote

7,3
Znakomity i niezwykle popularny amerykański pisarz próbuje udowodnić swoją teorię, że dobry pisarz nawet ze średniej literatury faktu stworzy wciągającą i niezwykłą fikcję. A zaczęło się standardowo: od przeczytanego w gazecie artykułu o morderstwie w Kansas, gdzie zabito czteroosobową rodzinę. Kiedy Capote zabrał się do tego kawałka, historia zaczęła przybierać niesamowite odcienie. W końcu Truman Capote to nie byle jaki pisarz, tylko autor wspaniałego „Śniadania u Tiffany’ego”.

Riverdale

6,5
Archie i jego ekipa zmagają się z problemami z seksem, miłością, szkołą i rodziną. Nastolatkowie zostają również wplątani w mroczną tajemnicę miasteczka Riverdale.


Sherman McCoy (Tom Hanks), bogaty broker giełdowy, potrąca samochodem Murzyna i przerażony ucieka z miejsca wypadku. Był niewinny, gdyż Murzyn wtargnął na jezdnię niespodziewanie, lecz ucieczka pogrążyła go w kłopotach. Zostaje ujęty i grozi mu wieloletnie więzienie. Jedyną szansą jest znalezienie świadków niefortunnego zdarzenia. McCoy musi rozpocząć poszukiwania w dzielnicy Bronxu, gdzie doszło do wypadku. Stopniowo zagłębia się w obcy dla niego świat gwałtu i bezprawia...
Paryż, 1922 rok. Ciężko chory Marcel Proust (Marcello Mazzarella), którego dni są policzone, kończy swe monumentalne dzieło "W poszukiwaniu straconego czasu". Na łożu śmierci przegląda zdjęcia. Pamięta swoje życie. Ale postacie rzeczywiste mieszają się z postaciami z fikcji. A fikcja stopniowo zyskuje pierwszeństwo przed rzeczywistością. Oto odwiedza Gilbertę (Emmanuelle Béart), swoją miłość z dzieciństwa, teraz żonę Saint-Loupa (Pascal Greggory). Marcel słucha wynurzeń Gilberty, ale jednocześnie powracają do niego inne wspomnienia. Z zakamarków pamięci wynurzają się kolejne osoby: baron de Charlus (John Malkovich), księżna Oriane (Edith Scob), pani Verdurin (Marie-France Pisier) i Odette (Catherine Deneuve).
Jest maj roku 1968, w Paryżu piętrzą się barykady, ale do domostwa Milou na wsi, docierają ledwie słabe echa studenckiej rewolty. 60-letni gospodarz, opłakujący śmierć matki. Nieboszczki ciągle nie można pochować, gdyż strajkują miejscowi grabarze.
Młody ksiądz walczy z przestępczością zorganizowaną w swojej dzielnicy w Neapolu, ale zakochuje się w 13-letnim chłopcu. Jest to szansa gangsterów na którą czekali, aby pozbyć się kapłana. Czy będą w stanie zmusić chłopca do oskarżenia księdza o molestowanie seksualne?
Słowa kluczowe

Proszę czekać…